сексизм

Київська пельменна опинилася в епіцентрі сексистського скандалу. ВІДЕО

Секс, наркотики і пельмені. Здавалося б, речі між собою не пов`язані, та от заклад на столичній Бесарабці довів протилежне. Скандал навколо пельменної «П.Пельмені» не вщухає вже котрий день та набирає неочікуваний розвиток. Почалося все ось з такого посту на сторінці закладу в Інстаграмі. На фото обличчя дівчини, залите білою рідиною, за волосся її тримає чоловіча рука, а світлину супроводжує текст: «Тільки не на обличчя». Слова, про які можна забути, насолоджуючись фірмовим П.пельмешком на Бессарабці». Під такою сумнівною рекламою одразу з`явилося безліч коментарів обурених людей.

У Верховній Раді черговий скандал через сексизм. ВІДЕО

Нардеп у відповідь на пояснення бухгалтерки Верховної Ради, яке імовірно, не влаштувало народного обранця, зневажливо кинув їй: «Залишіть ці пояснення для свого чоловіка!». Йому зробили зауваження та звинуватили у зневажливому ставленні до жінок. Експерти з дискримінації підтверджують, що такі вислови взагалі не на часі, як під час засідання комітету Верховної Ради, так і взагалі.

Детальніше у сюжеті.

Сексизм у дії: народний депутат привселюдно принизив жінок. ВІДЕО

Народний депутат Антон Яценко в ефірі одного з каналів досить емоційно пояснив свою відмову перевірки на поліграфі, але при цьому принизив жінок. Таке висловлювання викликало чималий резонанс серед правозахисників і не тільки.Експерти з дискрімінації створили анти премію за сексизм – яйце ганьби.

Детальніше у сюжеті.

Рекламодавця оштрафували на 20 тисяч за сексистську рекламу інтернет-провайдера. ВІДЕО

Сексизм у рекламі…Тема не з нових. Правозахисники , а саме експерти Ліги захисту прав жінок «Гармонія рівних» чи не кожного дня помічають, таку собі, креативну рекламу, де продукт намагаються продати за рахунок жіночих та чоловічих оголених тіл, а ще за рахунок стереотипів. Але новим і водночас позитивним є інше – українських рекламодавців почали активно притягати до відповідальності.

Детальніше у сюжеті.

Чиновника Запорізької облради звинуватили у сексизмі. ВІДЕО

Заступник голови Запорізької обласної ради Владислав Марченко написав на своїй сторінці у Фейсбук, що жінки повинні знати собі ціну. І викладаючи фото у міні-спідницях, міні-сукнях чи в спідній білизні – хай будуть готові до того, що їх сприйматимуть як повій. Після того як його допис викликав шалений резонанс у мережі, він його видалив. Та скріншоти, які встигли зробити користувачі вже облетіли безліч пабліків та сайтів.

Детальніше у сюжеті.

Творців реклами кондиціонерів із оголеними тілами зобов’язали сплатити штраф. ВІДЕО

Сексизм чи сексуальність? В Інтернеті з’явилась реклама кондиціонерів, так би мовити, із підтекстом. У ній моделями кондиціонерів постали жінки…

Детальніше у сюжеті.

Телеканал ЧП.INFO

В Україні почали активно штрафувати рекламотворців за сексизм. ВІДЕО

Оголена жінка на бігборді – українців цим уже не здивуєш. Навпаки, переважна більшість у суспільстві засуджує рекламу, так би мовити, із підтекстом. Втім її автори наполегливо стоять на своєму. Вважають, що розмістивши біля товару жіночі принади, покупців стане більше. При цьому не розуміють, або ж не хочуть розуміти, що їхній маркетинговий хід – це сексистська реклама, яка дискримінує жінок. Втім громадськість не спить і робить все від неї можливе аби вплинути на ситуацію. Зрушення таки є!

Проект реалізується за підтримки МБФ "Український жіночий фонд". 

Печерний сексизм: харківських рекламників покарали за напівоголених жінок. ВІДЕО

У двадцять першому столітті у Європі чоловіки й жінки начебто рівні, та жінці все ж вказують на її місце. Іноді прямо, іноді ні, але все ж вказують. Правозахисники постійно закликають боротися із сексизмом у сучасній рекламі. І дійсно - суспільний тиск уже запрацював. Детальніше у сюжеті! Проект реалізується за підтримки Українського жіночого фонду. 

Більше у сюжеті.

За чотири місяці активісти виявили понад 240 сексистських реклам. ВІДЕО

Оголені тіла, відверті пози та слова із підтекстом… На що тільки не йдуть рекламодавці, аби привернути увагу споживача. Для прикладу, відома мережа електротехніки рекламуючи мобільний телефон, чомусь худорлявого чоловіка порівнює з більш накачаним…а все це супроводжується текстом – «Розмір важливий? Зміни свого чахлика на новий…».

Подробиці у сюжеті.