Add new comment

У соцмережах розгорівся скандал навколо медійної політики мережі магазинів Єва. Почалось усе із посту одного полтавського журналіста Олександра Круміна. Після чергового походу до магазину чоловікові надійшов дзвінок. Це було стандартне опитування якості обслуговування в Єві. Автовідповідач запитав, чи чоловік задволеНА…

Мережа магазинів «Єва» згодом надала свою більш повну позицію щодо ситуації:

«Лінія магазинів EVA працює виключно згідно законодавства України, не порушуючи та не обмежуючи нічиї права. Ніяких порушень відносно тієї чи іншої особи нами зафіксовано не було. Ми оперативно реагуємо на ті зауваження, які нам роблять клієнти, і змінюємося: у найближчі дні оновимо звернення у автовідповідачі з жіночого на нейтральне  - з "повністю задоволеНА" на "повністю задоволеНІ".

Лінія магазинів EVA, як і кожен великий бізнес, працює заради своєї цільової аудиторії. 95% нашої ЦА — жінки, тому при розробці будь-яких проєктів/активностей, ми в першу чергу враховуємо інтереси своєю цільової аудиторії, висвітлюємо її проблеми та пропонуємо шляхи вирішення. Проте, без уваги не залишаються і 5% чоловіків, які також є клієнтами нашої мережі. У певні дні ми відзначаємо суто «чоловічі» свята (наприклад, вітаємо татусів з Днем батька). Минулого року, у рамках премії «Мама року», був проведений конкурс «Тато може», усі бажаючі татусі ділились світлинами, як весело вони проводять час зі своїми дітьми. Серед учасників проводився розіграш 10 подарунків. Окрім того, на сайті «Клубу щаслива мама», є окрема рубрика «Тато блог» із корисною інформацією та порадами для татусів. Ми робимо все, аби задовольнити потреби всіх наших клієнтів, враховуємо їх побажання та пропозиції і завжди відкриті до діалогу».

Допомогти "Службі розшуку дітей" - https://missingchildren.org.ua/content/pidtrimati-sluzhbu-rozshuku-ditey

Детальніше у сюжеті.

Телеканал ЧП.INFO