реклама

В Україні почали активно штрафувати рекламотворців за сексизм. ВІДЕО

Оголена жінка на бігборді – українців цим уже не здивуєш. Навпаки, переважна більшість у суспільстві засуджує рекламу, так би мовити, із підтекстом. Втім її автори наполегливо стоять на своєму. Вважають, що розмістивши біля товару жіночі принади, покупців стане більше. При цьому не розуміють, або ж не хочуть розуміти, що їхній маркетинговий хід – це сексистська реклама, яка дискримінує жінок. Втім громадськість не спить і робить все від неї можливе аби вплинути на ситуацію. Зрушення таки є!

Проект реалізується за підтримки МБФ "Український жіночий фонд". 

За рекламу із сексизмом автори заплатили штраф. ВІДЕО

У громадян викликала обурення реклама на столичному білборді, з зображенням молодої пані, в напівоголеному вигляді, що, ніби, продає нам руберойд. Яким чином будівельний матеріал відноситься до явно сексуального підтексту у цій світлині не зрозуміли й активісти, які звернулись до Держспоживслужби з вимогою оштрафувати власників цього, за їхнім переконанням, неподобства.

Детальніше у сюжеті. 

Печерний сексизм: харківських рекламників покарали за напівоголених жінок. ВІДЕО

У двадцять першому столітті у Європі чоловіки й жінки начебто рівні, та жінці все ж вказують на її місце. Іноді прямо, іноді ні, але все ж вказують. Правозахисники постійно закликають боротися із сексизмом у сучасній рекламі. І дійсно - суспільний тиск уже запрацював. Детальніше у сюжеті! Проект реалізується за підтримки Українського жіночого фонду. 

Більше у сюжеті.

Скандал через дискримінаційну рекламу однієї з відомих мереж магазинів. ВІДЕО

Українська мережа супермаркетів випустила рекламу відер. Відповідний пост опублікували на офіційній сторінці мережі у Фейсбук – фото відер та характерний напис, так би мовити, із підтекстом…

Подробиці у сюжеті: 

За чотири місяці активісти виявили понад 240 сексистських реклам. ВІДЕО

Оголені тіла, відверті пози та слова із підтекстом… На що тільки не йдуть рекламодавці, аби привернути увагу споживача. Для прикладу, відома мережа електротехніки рекламуючи мобільний телефон, чомусь худорлявого чоловіка порівнює з більш накачаним…а все це супроводжується текстом – «Розмір важливий? Зміни свого чахлика на новий…».

Подробиці у сюжеті.