Проекти

Проект: «Зміцнення сталості ВГО «Магнолія» як виробника медіаконтенту  присвяченого захисту прав дитини»

Мета проекту: зміцнити сталість ВГО «Магнолія» як виробника медіаконтенту задля проведення ефективної інформаційної кампанії з підвищення обізнаності громадськості про форми допомоги безпритульним дітям під час пандемії COVID-19 та карантину. 

Географія проекту: Україна

Термін реалізації проекту: 01.10.2021 – 28.02.2022

Проект реалізовано за підтримки МФ «Відродження»

 

Проект: «Посилення чесько-української співпраці для уніфікації стандартів української і чеської гарячих ліній зниклих дітей 116 000»

Мета проекту: посилення співпраці української і чеської гарячих ліній зниклих дітей 116 000

Географія проекту: Україна і Чехія

Термін реалізації проекту: 01.09.2021 – 30.11.2021

Патнер проекту: NGO "Cesta z krize"

Проект реалізовано за фінансової підтримки «Центр безпекової політики "Європейські цінності"

 

Проект: «Посилення інституційної спроможності ВГО "Магнолія" у сфері захисту прав дітей»

Мета проекту: посилення спроможності організації захищати права дітей у випадках сімейних викрадень

Термін реалізації проекту: 01.03.2020 – 31.10.2020

Проект реалізовано за фінансової підтримки «Ініціативний центр сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання»

 

Проект: «Імплементація в Україні «гарячої лінії» зниклих дітей 116 000 як інструменту попередження торгівлі дітьми, насильства і сексуальної експлуатації дітей»

Мета проекту: розробка ефективного інструменту попередження торгівлі дітьми, насильства і сексуальної експлуатації дітей. 

Географія проекту: Україна

Термін реалізації проекту: 01.03.2019 – 31.10.2019

Проект реалізовано за фінансової підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

Партнери:  ТОВ «Магнолія-ТВ», Телеканал "ЧП.ІНФО"

 

Медійна компонента Проеку: «Боротьба проти катувань, жорстокого поводження та безкарності в Україні»

Мета проекту: привернення уваги суспільства до проблеми катувань і жорстого поводження; підтримка коаліції правозахисних організацій для створення тиску на державу з боку громадянського суспільства з метою запобігання катуванням та жорстокому поводження іф захисту відповідних прав людини. 

Завдання медійної компоненти: створення серії випусків відповідного медіа-контенту та розміщення його у ЗМІ та соціальних мережах.

Географія проекту: Україна

Термін реалізації проекту: 2018 – 2019 рр

Проект реалізується за фінансової підтримки Єврокомісії та Федерального міністерства закордонних справ Німеччини.

Партнери: Громадська організація "Харківська правозахисна група", ТОВ «Магнолія-ТВ», Телеканал "ЧП.ІНФО"

 

Медійна компонента спільного Проеку ЮНІСЕФ та Української мережі за права дитини «Забезпечення посилення потенціалу та впливу неурядових суб'єктів у розробці,впровадженні та моніторингу дотримання прав дитини в системі альтернативної опіки,удосконаленні політики та стратегій захисту дітей»

Завдання медійної компоненти: забезпечення інформаційної підтримки проекту шляхом створення публікацій та розміщення їх в ЗМІ та соціальних мережах.

Географія проекту: Україна

Термін реалізації проекту: липень 2018 – березень 2019 рр

Проект реалізується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ.

Партнери: ЮНІСЕФ, Українська мережа за права дитини, ТОВ «Магнолія-ТВ», Телеканал "ЧП.ІНФО"

Проект «Рівність як прояв демократії»

Мета проекту: сприяння формуванню стійкої громадської думки про необхідність дотримання прав жінок і утвердження гендерної рівності.  

Географія проекту: Україна

Термін реалізації проекту: 01.08.2018 – 25.12.2018

Проект реалізується за фінансової підтримки Українського жіночого фонду.

Партнери:  ТОВ «Магнолія-ТВ», Телеканал "ЧП.ІНФО"

Проект «Захисти свою дитину»

Мета проекту: підвищення обізнаності мешканців м.Києва щодо необхідності та методів вчасного виявлення ознак насильства над їх дітьми та правових методів протидії булінгу.   

Географія проекту: Київ

Термін реалізації проекту: 01.05.2018 по 30.10.2018

Проект реалізується за фінансової підтримки Київської міської державної адміністрації.

Партнери:  ТОВ «Магнолія-ТВ», Рекламне агентство «REK media»,  ТОВ "Effect Marketing", Компанія "BigMedia", Відеоканал "Metrovision"

Проект «Рекрутинг патронатних сімей в Україні»

Мета проекту: залучення потенційних кандидатів у патронатні вихователі для програми патронатних сімей в Україні, що зменшить кількість дітей у інституційних закладах.   

Географія проекту: Україна.

Термін реалізації проекту: 01.01.2018 по 30.08.2018

Проект реалізується за фінансової підтримки World Childhood Foundation.

Партнери:  ТОВ «Магнолія-ТВ», Партнерством «Кожній дитині», Телеканал "ЧП.ІНФО"

Інформаційна компонента Проекту Ради Європи «Боротьба з насильством щодо жінок та дітей в Україні»

Мета проекту: підвищення обізнаності громадян щодо проблеми сексуальної експлуатації та насильства над жінками та дітьми в Україні.   

Географія проекту: Україна.

Термін реалізації проекту: вересень-жовтень 2017 року

Результати проекту:

щонайменше 1 000 000 громадян України підвищили обізнаність щодо проблеми сексуальної експлуатації та насильства над жінками та дітьми в Україні

Проект реалізується за фінансової підтримки Офісу Ради Європи в Україні.

Партнери:  ТОВ «Магнолія-ТВ»

Проект «Створення «гарячої лінії» для підвищення обізнаності жінок-переселенок щодо протидії домашнього та гендерно-орієнтованого насильства»»

Мета проекту: підвищити рівень обізнаності жінок-переселенок з дітьми про можливість отримання допомоги у випадках домашнього та гендерно-орієнтованого насильства та мобілізація жінок-переселенок навколо вирішення проблем насильства.   

Географія проекту: Україна.

Термін реалізації проекту: 15.03.2017 по 30.06.2017
 

Результати проекту:

  • Забезпечено роботу багатоканальної IP-телефонії за номером 0-800-50-40-42. Налаштовано програмне забезпечення CRM – системи для фіксації дзвінків та прописана база даних Oktell для зберігання інформації щодо дзвінків. Таким чином, створено гарячу лінію «Проти насильства» для жінок-ВПО, які зіткнулись з домашнім та гендерно-орієнтованим насильством.
  • Створено 1 відеоролик та 2 банери для поширення інформованості населення України у ЗМІ та інтернет порталах про можливість отримати допомогу на «гарячій» лінії.
  • В результаті інформаційної кампанії щонайменше 1,500,000 громадян України поінформовано про необхідність протидії домашньому та гендерно-орієнтованому насильству та про можливість отримання консультацій на гарячій лінії «Проти насильства».
  • Надано 107 консультацій для 60 клієнтів, які звернулись на «гарячу» лінію. Варто зауважити, що деяким клієнтам надавалось більше ніж одна консультація. 30 клієнтів переадресовано відповідно до їх ситуацій та потреб. 

Проект реалізується за фінансової підтримки Європейського Союза.

Партнери: ВБО "Конвіктус Україна", ГО АЦ "Соціоконсалтинг"

Проект «Безпека дітей – спільна відповідальність»

Мета проекту:

формування сталих зв’язків поліції Донецької області з громадськістю та місцевою владою та підвищення професійної компетенції працівників поліції задля попередження випадків дитячої бездоглядності та безпритульності, трудової та сексуальної експлуатації дітей та втягування дітей у злочинну діяльність у Лиманському районі Донецької області.

Географія проекту:Донецька область, Україна.

Термін реалізації проекту:01.01.2017 по 30.06.2017
 

Результати проекту:

1.     Створено Платформу «Безпека дітей – спільна відповідальність», яка об’єднала ювенальну превенцію Донецької області, служби у справах дітей Донецької області, відділи освіти Донецької області, громадськість. Завдяки створенню Платформи усунуті бюрократичні перешкоди для ювенальної превенції у проведенні профілактичних заходів з кризовими групами дітей (діти-сироти, в тому числі перевезені з окупованих територій, діти в складних життєвих обставинах та інші), які перебувають у державних закладах опіки. 

2.     Проведено серію тренінгів для працівників ювенальної  превенції Донецької області. Це значно підвищило їх професійну компетентність в роботі з кризовими групами дітей щодо профілактики втечі дітей із закладів опіки, та як наслідок – втягування дітей у військовий конфлікт та злочинну діяльність, ураження мінами та боєприпасами, потрапляння в трудову та сексуальну експлуатацію. 

3.     За результатами проведених фокус – груп з дітьми розроблено та створено 2 відеофільми, розраховані на дві вікові групи дітей:

  •        Для молодшої групи (10-12 років) відеофільм у формі комп’ютерної гри. Така форма дає можливість найбільш доступно та зрозуміло показати малечі всі небезпеки, які їх чекають на вулиці, в сірій зоні та в зоні бойових дій. 
  •        Для старшої групи (13-16 років) створено відеофільм за участю дуже популярного серед підлітків репера - співака Ярмака. Вибір співака нам підказали самі діти. У відеофільмі Ярмак звертається до дітей «як рівний до рівного» і зрозумілою підліткам мовою розказує, що втеча на вулицю – це не вихід і не вирішить жодної проблеми. 

Створені відеофільми надані працівникам ювенальної превенції Донецької області для підвищення ефективност роботи з кризовими групами дітей.

Проект реалізовано за підтримки МФ «Відродження»

Інформаційна компонента Проекту «Сімейний патронат: запровадження кращих практик альтернативного догляду дітей, які тимчасово залишилися без батьківського піклування»

Мета проекту:

Зменшити рівень інституаціалізації дітей, які тимчасово залишилися без батьківського піклування, шляхом запровадження послуг сімейного патронату у 15 регіонах України.

Завдання проекту:

  1. Розробка та впровадження на національному та місцевому рівнях відповідної нормативно-правової бази для ефективного функціонування послуги сімейного патронату.
  2. Забезпечення розвитку та створення нових патронатних сімей для дітей, які тимчасово залишилися без піклування батьків, принаймні у 15 регіонах України.
  3. Підвищення рівня обізнаності щодо послуг сімейного патронату серед професіоналів та широкої громадськості.

Географія проекту: Україна.

Терміни реалізації проекту: липень 2016  – грудень 2017

Довготривалі результати проекту:

  • Після впровадження та початку повноцінного функціонування послуги сімейного патронату щонайменше 750 дітей щороку уникатимуть травми перебування у різних інституційних закладах;
  • 80% дітей, які щорічно тимчасово залишаються без піклування батьків, будуть повертатися у власні сім’ї або влаштовуватися у сімейні форми;
  • Буде зменшено кількість дітей, які набули статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (тобто дітей, які стали “соціальними сиротами”);
  • В Україні буде запроваджено нову послугу альтернативного догляду для дітей, які з певних причин тимчасово залишились без батьківської опіки – сімейний патронат – що відповідає кращим світовим стандартам та практикам.

Проект реалізується Партнерством «Кожній дитині» (www.p4ec.org.ua) за підтримки Міністерства соціальної політики України та Всесвітнього дитячого фонду (World Childhood Foundation). Інформаційний партнер проекту – ВГО «Магнолія» (www.magnolia.org.ua). 

Проект «Покращення доступу до правосуддя та захист права на справедливий суд для вразливих груп в Україні»

Мета проекту:

  • Підвищення рівня захисту вразливих груп
  • Покращення конструктивного співробітництва між громадянським суспільством і державою для ефективного захисту прав вразливих груп
  • Зміцнення спроможності громадського суспільства впливати на державну політику в галузі захисту прав уразливих груп. Інформувати громадськість про висновки та результати проекту.

Цілі проекту: 
-   Розповсюдження інформації з приводу ситуації з прав людини в Україні з особливою увагою на порушення права на справедливе правосуддя для уразливих груп;
-   Проведення безперервної кампанії з підвищення обізнаності населення щодо результатів та заходів проекту, підготовка та проведення  телепрограм та інших заходів з висвітлення діяльності за проектом;
-   Висвітлення в ЗМІ візитів моніторингових мобільних груп проекту до виправних колоній з метою перевірки стану дотримання прав ув᾽язнених. Участь у мобільних групах.

Географія проекту: Україна.

Термін реалізації проекту: 15.06.2016 по 10.06.2017

Проект реалізується за підтримки Єврокомісії

Партнери:  Громадська організація «Харківська правозахисна група»

Проект «Протидія насильству над дітьми»

Мета проекту: підвищити рівень реагування місцевих органів влади на випадки насильства щодо дітей, та як наслідок, зменшити кількість випадків насильства над дітьми в Україні.

Географія проекту: Україна.

Термін реалізації проекту: лютий 2016 р. – вересень 2016 р.

Проект реалізується за підтримки уряду Федеративної Республіки Німеччина.

Партнери:  ТОВ «Магнолія-ТВ»

Результати: 

1) Нами розроблено механізм впливу на місцеві органи влади для підвищення їх рівня реагування на випадки насильства щодо дітей.

2) Механізм апробовано на 70 випадках насильства щодо дітей.

3) Місцеві служби у справах дітей та органи поліції  перевірили факти наявності насильства щодо дітей, взяли ситуацію під контроль, а також зробили все, щоб убезпечити цих дітей.

Проект «Надання сімейно-орієнтованої психологічної допомоги сім`ям внутрішньо переміщених осіб з дітьми»

Мета проекту: надання сімейно-орієнтованої психологічної допомоги на безкоштовній гарячій лінії сім'ям внутрішньо переміщених осіб з дітьми, які мають труднощі з психосоціальною адаптацією до нових умов проживання і, як наслідок, загрозу збереження сім’ї.

Географія проекту: Україна

Термін реалізації проекту: жовтень 2015 р. – лютий 2016 р.
Ініціатива «Надання сімейно-орієнтованої психологічної допомоги сім'ям ВПО з дітьми» реалізується ГО «Магнолія» за фінансової підтримки Програми Розвитку ООН в Україні (в межах проекту «Швидке реагування на соціальні та економічні проблеми ВПО в  Україні») та Уряду Японії.

Партнери: телеканаліи України

Результати:

За весь період роботи гарячої лінії психологічної підтримки сімей ВПО з дітьми (з 15.10.2015 по 25.02.2016 на гарячу лінію надійшло 5513 звернень. Проконсультовано з метою психологічної підтримки 310 сімей ВПО з дітьми. Загалом надано 2202 години консультацій.

 

Проект «Не створюй стереотипів, ми всі однакові! Інформаційна кампанія»

Мета: руйнування негативного стереотипу у автомобілістів про те, що всі хто переїхав на своїх автомобілях на територію, підконтрольну Уряду України, ведуть себе зухвало та створюють аварійні ситуації на дорогах.

В рамках кампанії передбачено створення та розміщення в ЗМІ інформаційних матеріалів спрямованих на зменшення рівня упередженості та підвищення рівня толерантності автомобілістів.

Географія проекту: Україна

Термін реалізації: жовтень 2015 р. - листопад 2015 р.

Інформаційна кампанія «Не створюй стереотипів, ми всі однакові!» проводиться ВГО «Магнолія» в рамках проекту «Сприяння плюралізму та діалогу в українському суспільстві», що реалізується Фондом Східна Європа за підтримки ChildFund Deutschland e.V.та Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччини. 

Партнери: ТОВ «Магнолія-ТВ»

 

Інформаційна компонента у Просвітницькому проекті про соціально-педагогічну та психологічну допомогу дітям, підліткам та молоді, що перебувають у скрутному становищі

Мета: здійснити інформування якнайширших верств населення та регіонального охоплення про проблеми та шляхи допомоги дітям, підліткам та молоді, що перебувають у скрутному становищі шлахом: створення інформаційного контенту та розміщення його в засобах масової інформації.

Термін реалізації: Вересень 2015 – грудень 2015

За фінансової підтримки Міжнародного Благодійного Фонду «Карітас України»

 

Партнери: ТОВ «Магнолія-ТВ»

 

Проект «Створення call-center розшуку дітей та збільшення кількості інформаційних оголошень в ЗМІ з метою розшуку дітей, зниклих в зоні конфлікту»

Мета: Підвищити ефективність розшуку дітей, зокрема в зоні конфлікту,  шляхом створення call-centre відповідно до  світових стандартів та виготовлення інформаційних оголошень.

Термін реалізації: січень – лютий 2015

За фінансової підтримки Канадського фонду підтримки місцевих ініціатив

Партнери: телеканали України.

 

Результати:

Завдяки реалізації Проекту ГО «Магнолія» значно підвищила ефективність розшуку дітей завдяки декільком факторам:

1)      Створено call-centre по світовим стандартам

2)      В створених інформаційних оголошеннях ми робили акцент на загрозу життю дітей, які опинилися в зоні конфлікту, і як результат, ми отримали потужній зворотній зв’язок від свідків та волонтерів, які хотіли допомогти у розшуку цих дітей.

В результаті, ефективність Проекту підвищилась до 55%.